Monday, June 22, 2009

realiti




impian aku!





baru baru ni aku browse blog blog .ada satu blog ni tunjuk khemah transparent and taruk lampu .tapi tak cantikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!


=(


so,impian aku skrg hanya lah arabian canopy campur chandelier.

=)


baju nikah yang aku suka setakat ini, nak cam Nana AF.simple
tapi sebab maybe body dia cun,so pakai apa pun cantik. (betul ke?)
sooo,kawan kawan..
saya ingin melancarkan program diet-or-no marriage program!
berkuatkuasa 1/7 ini hingga 1/10. (3 bulan ok kot)
ingat, diet atau tak kahwin!
hihihihihihihhihii
mulai 1/7 saya mahu buat aerobik 30 mins satu hari.
makan malam tiada.
=)
jommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

4 comments:

  1. poco2 pun ok kot..i like! especially utk org2 yg never work out cam i ni, poco2 will be a good start..huhuhu

    ReplyDelete
  2. huh..mati2 igt pic u tadi..tapi bila belek betui2 muke mamat tu, mcm penah tgk dlm paper..hoho..yeah, teruskan usaha kamu!!!

    ReplyDelete
  3. cut nasi ganti dengan wholemeal. kurangkan gula, garam dan minyak. kalau lapar, banyakkan makan buah2. then kena gi gym atau senaman. dalam 3bulan insyaAllah boleh kurus. saya wat cam tu, dapat kurang 7kg dalam 3 bulan.. tapi skrang dah naik balik.. mencik!

    ReplyDelete
  4. Nice blog!
    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

free hugs!